26 paź 2015

Doceńmy to co mamy !



Piosenka , w której zakochałam się od pierwszego dźwięku ♥
---------------------------

Mamy jesienny wieczór . Właściwie to już noc . Obok komputera stoi kubek z ciepłą herbatą , a w tle leci piosenka Adele . Właśnie tak lubię spędzać czas.  Przydała by się jeszcze książka i było by idealnie ! :)

Często , a nawet chyba za często zdarza mi się przeglądać przeróżne strony z inspiracjami . Tumblr , Weheartit , czy inne podobne strony .  Pierwsze co rzuca się w oczy po otworzeniu pierwszego lepszego tumblr to idealna sylwetka . Kolejne zdjęcie . Długie zadbane włosy . Kolejne zdjęcie . Drogie ciuchy , zegarki , buty , telefon oczywiście Iphone , kosmetyki . Kolejne zdjęcie . Cudowne krajobrazy , samochody . No i oczywiście jedzenie ! 
Sama przyznaję , że zawsze zazdrościłam tym osobą takiego bajkowego życia . Raczej każdemu z nas chociaż raz przeszło przez myśl słowa " Dlaczego to nie jestem ja ?  " Niestety u mnie te słowa pojawiają się zbyt często . Zazwyczaj zazdrościmy innym ludziom ich życia . Uważamy , ze przecież są bogaci , więc mają wszystko .  Wcale tak nie musi być !





Powinniśmy zacząć doceniać to co mamy . Cieszyć się tym . Doceniać to co otrzymaliśmy i nie gardzić tym . Nic nie jest niemożliwe i tego się trzymajmy . Gdy zapragniemy sobie czegoś na pewno nam się to uda . Zamiast zazdrościć komuś tego , że był np . w Londynie ,czy w USA powinniśmy pomyśleć o tym , ze samemu możemy się tam znaleźć jak już wspomniałam nic nie jest nie możliwe . Wystarczy zacząć zbierać pieniądze a już za kilka miesięcy możemy znaleźć się w samolocie do Londynu .




Sama powoli próbuję dążyć do tego , aby zacząć doceniać 
to co mam . 







9 komentarzy:

  1. bardzo mądre słowa <3
    wystarczy chcieć żeby coś osiągnąć :)

    http://hopeandestiny.blogspot.com/ <---- ZAPRASZAM DO MNIE

    OdpowiedzUsuń
  2. no niestety jesteśmy tylko ludźmi i nie zawsze doceniamy to co mamy ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  3. Mądre słowa ja często przeglądam różne tumblry z pięknymi zdjęciami ale teraz przestałem je oglądać bo wiedziałem że gdy dalej będę je oglądał to w końcu zapomnę o tym co mam :)
    Obserwuje (jeśli mój blog ci się spodoba to zapraszam do obserwacji)
    damianwawrzusiszyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. W tych czasach każdy za czymś goni, śpieszy się, a powinniśmy się zatrzymać i zacząć doceniać drobnostki, które nas otaczają! ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. nie jestem fanką Adele, ładny teledysk ale piosenka zbyt przygnębiająca jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Mądry post!

    ZAPRASZAM NA KONKURS, DO WYGRANIA 120$ NA ZAKUPY!
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń


Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego działania !