23 lut 2016

Brak weny


Część Wam !
 Ostatnio zastanawiałam się nad tym co w ogóle chce publikować na moim blogu . Jak na razie dodaję tu zdjęcia i raz na jakiś czas dodam post tematyczny .  Sama nie wiem , czy jestem zadowolona z niektórych postów. Nie jestem osobą , która jakoś bardzo zna się na modzie . Chciała bym , żeby mój blog nie był taki sam jak 1000 innych blogów . Tzn. posty o ciuchach , kosmetykach itp. Od razu chcę też zaznaczyć , ze nie przeszkadzają  mi takiego rodzaju posty a nawet je całkiem lubię tylko , ze prawie cała blogosfera jest nimi przeładowana . Gdy zaczynałam przygodę z blogiem chciałam dodawać tu posty o podróżach , czy przeróżnych  przepisach na coś do zjedzenia .
Ale po mojej ponad rocznej  przygodzie z blogiem zauważyłam , że nie dodałam ani jednego postu o podróżach , lub z przepisami .  Chciała bym to naprawdę zmienić . Żeby mój blog nie tylko innym sprawiał przyjemność , ale również mi  . Żebym prowadziła go z pasją i pisała posty z uśmiechem na twarzy . Takie monotonne , powtarzające się posty raczej nikomu się nie spodobają .  Pisanie notek o tym co robiło się w weekend , jaka jest aktualnie pogoda za oknem , czy kolejne informacje o tym że dostałam  jedynkę ze sprawdzianu raczej Was nie interesują . 
Mam na dzieję , że z każdym kolejnym postem mój blog będzie coraz ciekawszy . 

Na koniec mojego gadania ( a raczej pisania ) mam dla Was kilak zdjęć  .

I mam do Was prośbę .  Napiszcie mi w komentarzu jakie Wy lubicie czytać posty ? 
Co miała bym umieszczać na moim blogu ? 









23 komentarze:

  1. Twój blog jest super. Ale chętnie poczytałabym właśnie o jakichś przepisach, pomysłach, inspiracjach. Czekam na kolejne posty! <3 Piszesz świetnie, fajnie się czyta.
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com
    Odpowiadam na każdą obserwację.

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo tak podróże! to zdecydowanie dobry pomysł <3

    obserwuję i zapraszam do tego samego ;*
    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. szczerze to też się często zastanawiam nad tym co naprawde powinno sie znajdować na moim blogu
    super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne zdjęcia ale dziewczyno więcej wiary w siebie i dużo uśmiechu !!
    i mam pytanko skąd spodnie ? bo są tak śliczne, że chyba muszę je mieć :)
    w wolnym czasie zapraszam do siebie http://modnemadam.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :* A spodnie są z Miss One jeans . Kupowałam je w internecie :)

      Usuń
  5. Ja też niezbyt znam się na modzie, a mój blog nie zawiera i narazie nie będzie zawierał nic o kosmetykach i tego typu rzeczach :) Po kilku miesięcach na stałe wróciłam do blogaz głową pełną pomysłów na nowe posty :)
    Zapraszam na mojego bloga:
    agusska--agusska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bardzo lubię czytać posty z przemyśleniami i to one najbardziej mi się podobają <3
    Bardzo ładne zdjęcia :)
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja czekam na posty o podróżach, lubię też czytać posty z przemyśleniami ;)
    Mam nadzieję, że przemiana twojego bloga uda ci się i Ty będziesz z niego zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia! Brak weny każdemu się zgadza :D OBSERWUJE
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Też chwilo nie mam pomysłu :( Obserwuję wpadni do mnie :))

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. super stylizacja
    bardzo ciekawy post
    oby tak dalej
    pozdrawiam

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wyglądasz w tym płaszczu! Powinnaś częściej pozować do zdjęć. :)

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako: Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Każda z nas czasem przechodzi taki okres i to całkiem naturalne ;) Ogólne ładne zdjęcia!

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Spokojnie, u mnie też różnie bywalo z tą systematycznością w dodawaniu postów- bo wiadomo, są w życiu rzeczy ważne i ważniejsze.... ale liczy się to, że wróciłaś z nową siłą i motywacją, najważniejsze, aby pisanie postów i prowadzenie bloga sprawiało ci radośc i przyjemność, a i czytelnicy to wyczują i sami zaczną się pojawiać :)

    Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nie przekombinowane, jak to bywa na większości blogów- te dziewczyna powinny brać z Ciebie przykład :)

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  14. ja u siebie też chcę dodawać posty o różnej tematyce, blog staje się ciekawszy :) czewkam na jakiś fajny przepis u Ciebie :D dziękuję za miłe słowa u mnie i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie, u mnie też brak weny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najważniejsze jest to, żebyś to Ty była zadowolona ze swojego bloga :))
    Ja też ostatnio cierpię na brak weny niestety :(
    Świetne zdjęcia ;)
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Na pewno znajdzie się taki moment w którym kompletnie nie masz weny, ale i znajdzie się taki moment kiedy masz cały czas pomysły na posty! Ja chyba najbardziej lubię czytać posty tematyczne, lifestyle i jakieś poradniki kosmetyczno - modowe :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia i w ogóle fajny blog :)
    obserwuję :)
    a co do postów, to najbardziej liczę na fotografię, ale wiadomo każdy post fajny, aby tylko nie popaść w monotonię :)
    la-karolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia! I każdy z nas czasem tak ma :(
    Zapraszam Photographyislikedrug.blogspot.com
    Obserwuje

    OdpowiedzUsuń


Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego działania !