27 maj 2016

Happy Day !

Cześć Wam ! ♥ 
Ostatnio dość dużo się u mnie dzieję ! Mam lepsze jak i te gorsze chwile . 
Rok szkolny powoli dobiega końca ( zostało 28 dni ) Tak szczerze to sama nie wiem , czy cieszę się z powodu wakacji . Zapewne będzie mi się nudzić , ponieważ prawie wszyscy znajomi gdzieś wyjeżdżają , albo idą na wakacje do pracy . Ale na pewno uda mi się spotkać z niektórymi z nimi i choć trochę spędzić razem czasu :)
Pogoda od kilku dni naprawdę dopisuje , udało mi się już opalić co mnie bardzo cieszy ! :)

Na dziś mam dla Was zdjęcia wykonane tym razem przeze mnie . Chodź robiłam je telefonem to i tak jestem bardzo zadowolona z ich jakości !













W końcu ( jakoś miesiąc temu ) przełamałam się i rozjaśniłam włosy . Na prawdę nie żałuję , ponieważ brąz mi się już dawno temu znudził :)









3 komentarze:

  1. Bardzo ładny kolor włosów :) Ja osobiście jestem za blondami!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesz się chwilą wolności :) Ja ostatnio nie mam nawet czasu na nudę!
    Z chęcią bym się zamieniła ^^ Ładny kolorek
    Mogę liczyć na klik w linki w nowym poście? Z góry dzięki :)
    https://thebalanceofmylife.blogspot.com/2016/06/a-new-wish-list-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń


Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego działania !