5 sie 2016

Nie liczą się wyświetlenia !

Mój blog zakładałam z myślą , że będę umieszczała tu posty z przemyśleniami . Gdzie wszystkie moje myśli będę mogła przelać na komputer . Nigdy nie zależało mi na wyświetleniach blog zakładałam jak miałam 13-14 lat . A teraz mam prawie 17 .Większość postów jednak usunęłam . Gdy zakładając bloga nigdy nie sądziłam że będzie mnie ktoś w ogóle czytał . A jest Was tu 77 obserwujących i ponad 6600 wyświetleń . Te liczby nie są jakoś istotne dla mnie.  Zawsze są jakąś małą lub większą motywacją . nie rozumiem czasem osób , które nabijają sobie samemu wyświetlenia . Jest to dla mnie bez sensu . Ja chciała bym widzieć ile osób mnie odwiedza a nie ile razy odświeżyłam w tym tygodniu stronę i nabiłam sobie wyświetleń . Już w sumie nie pamiętam jak kiedyś blog sprawiał mi przyjemność . Zawsze z wielką radością nie mogłam doczekać się kiedy to dodam kolejny post bo w zanadrzu miałam 100 zdjęć jeszcze do opublikowania . Ale jedno się nie zmieniło . Uważałam zawsze że mój blog to taki "pamiętnik" , gdzie będę wstawiać zdjęcia z jakimś dopiskiem . Teraz gdy przeglądam stare posty to naprawdę cieszę się, że założyłam tego bloga . I nigdy chyba nie odważyła bym się go usunąć . Sprawia mi on wielką radość !

Poniżej możecie zobaczyć zdjęcia z moją przyjaciółką 









4 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia <33

    http://oddychajaca-ksiazkami.blogspot.com/2016/08/bestia-kryje-sie-pod-maska-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia :D serio są takie osoby które nabijają sb wyświetlenia?;D no to już serio masakra :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne wianki super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia :D
    W wolnej chwili zapraszam
    http://wirtualniewalniety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń


Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego działania !