8 gru 2015

My live

Mamy już Grudzień ! A dokładnie 8 grudnia . Jejku jak to szybko zleciało nie sądzicie ?
Jestem już w pierwszej technikum i już za 4 lata matura . Już nie jeden nauczyciel mówił nam ze zleci ten czas w mgnieniu oka :) 

Mam już 16 lat i wiecie co ? Mogę już całkiem szczerze powiedzieć , ze naprawdę jestem zadowolona z mojego życia .  Pomimo wzlotów i upadków nadal jestem tu i robię to co lubię . Otwieram się na Was i pisze do Was właśnie teraz . Zdjęcia nigdy nie robię z przymusu , raczej to moje koleżanki robią mi je z przymusu i moich ciągłych błagań choć o kilka zdjęcia haha :) 
Bardzo lubię pozować do zdjęć jak i również stać za obiektywem aparatu , telefonu itp. 
Może nie jestem fotogeniczna , ale zawsze sobie  mówię że dzięki temu iż mam bloga , gdy będę starsza będę mogła oglądać moje stare zdjęcia zobaczyć jak zmieniałam się z wyglądu . Jak rozwijała się moja umiejętność pisania itp  Jestem naprawdę zadowolona z tego co robię choć czyta mnie mała grupa osób to i tak w najbliższym czasie nie mam zamiaru zrezygnować !





Pogoda w ostatnim czasie się polepszyła . Ostatnio na termometrze było , aż 10 stopni !











4 komentarze:

  1. tak trzymaj :) najważniejsze żeby mieć właśnie takie podejście :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia :D
    no co do czasu to zleci bardzo szybko ja już w tym roku kończę szkołe i nadal nie wiem co dalej robić :(
    swiatwedlugkaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. no czas szybko leci niestety
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog :)
    zapraszam do mojego - dopiero rozpoczęłam prowadzenie, mam nadzieje, że wpadniesz zobaczysz i skomentujesz :)

    http://prawdziwadama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń


Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego działania !